انتقاد مردم از تبلیغ امیرعلی نبویان درباره ساندویچ سرد + جزئیات
انتقاد مردم از تبلیغ امیرعلی نبویان درباره ساندویچ سرد به همراه جزئیات آن را در ادامه این بخش از کاشمر سلام مشاهده می کنید، با ما همراه باشید.
انتقاد مردم از تبلیغ امیرعلی نبویان درباره ساندویچ سرد
مدتی است در شبکههای سیما و البته روی بیلبوردهای شهری در تهران تبلیغی مشاهده میشود که در آن امیرعلی نبویان، ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی اقدام به معرفی و تبلیغ یک ساندویچ سرد می کند.
پخش این تیزر واکنشهای مختلف کاربران را به همراه داشـته است اما ماجرا از آنجایی آغاز شد که یک کاربر توییتری به نام «خانم داون» این تصویر را به اشتراک گذاشت و نوشت: آدم برنده ساندویچ سرد ارزون قیمت از سوپرمارکت نمی خره بخوره.
واکنشها به این توئیت متفاوت بود و برخی از تگاه مارکتینگ این تبلیغ را موفق دانسته اند، چون امیرعلی نبویان در رئالیتی شوهایی چون مافیا و اسکار توانسته چهره محجوبی از خودش به نمایش بگذارد و البته تبلیغ ساندویچ سرد در آستانه ماه رمضان هم معنادار است، چون مصرف چینین غذاهایی در ماه رمضان رشد تصاعدی دارد.
جزئیات تبلیغ امیرعلی نبویان درباره ساندویچ سرد
در واقع آنهایی که به برنده بودن این تبلیغ از حیث مارکتینگ توجه کرده اند احتمالا به نکته درستی اشاره داشتهاند، اما خب در هر صورت برخی نظرها هم به نوعی خاله زنگی بود و به تیپ و قیافه امیر علی نبویان اشاره شده بود و ،یکی گفته بود خوشگل نیست.
و دیگری اتفاقا او را خیلی خوشگل می دانست، اینجا و به این بهانه نگاهی داشتیم به حواشی پیرامون حضور امیرعلی نبویان در این تبلیغ.
نبویاینی که سالها پیش در برنامه رادیو هفت در شبکه آموزش همراه با منصور ضابطیان چهره شد و اصلا از یک برنامه روشنفکرپسند ظهور پیدا کرد.
و بعدتر به واسطه چهرهاش محبوبیت زیادی کسب کرد و حتی در برههای خبر ازدواج او دل دختران شهر را شکست، حالا او تبلیغ ساندویچ سرد میکند و از روزگار رادیو هفت خبری نیست، در زیر نظرات مردم در این باره را میخوانید:
انتقاد مردم از تبلیغ امیرعلی نبویان درباره ساندویچ سرد
این توئیت با واکنش سریع کاربران روبهرو شد که در ادامه برخی از آنها را آوردهایم:
کاربری به نام کوغاسون نوشت: از کی تا حالا 70، 80 تومن واسه ساندویچ سرد سوپرمارکتی شده ارزون قیمت؟
نیستی گفت: منم یه لحظه برای خودم ناراحت شدم چون 90 تومن برای من همچین ارزون قیمتم نیست
بدون شکر در ادامه نوشت: آدمهای موفق زیادی میشناسم که در روزمره ناهاری سبک و سریع مثلا یک ساندویچ میخورند.
منجک نوشت: آدم برنده رو نمیدونم ولی منی که همین ساندویچ سرد ارزون قیمت رو هم نمیتونم بخرم قطعا بازندهام
بیبی فیس هم به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: با پول همین ساندویچ سرد ارزون قیمت سال 82 میتونستی یک سکه کامل بخری. قیمت سکه امروز 31.800.000 تومنه :)))
حمیدرضا اما نظر متفاوتی داشت: من مشکلم با این تبلیغ فراتر از ایناست. اصلا ذهن برنده یعنی چی؟
اون مرزی که آدم اینورش باشه برنده است و اونورش باشه بازنده رو کی تعیین کرده؟ مگه میشه اینقدر تکبعدی به آدمها نگاه کرد؟
ماهی نوشت: حالا صاحب ذهن برنده چرا اینقدر شلخته ست، چرا یقه کت از شونه زده بیرون، چرا یقه پیرهن اینجوریه، چرا لباست به تنت زار می زنه؟
شهریار ابعاد مختلف این ماجرا را بررسی کرد و در نهایت نوشت: این تبلیغ واقعا همه چیش اشتباهه.
از خود شخصی که انتخاب کردن تا شعارشون حتی مدلی که عکس گرفتن.
این همه جدیت و شیک و پیکی برای ساندویچ؟ انگار تبلیغ موبایل یا برند کت و شلواره
گردآوری: کاشمر سلام